Escrits planers

No sé, fa dies  que penso en certs escrits, articles i opinions diverses sobre el famós Procés™ N’ hi ha molts, un fotimer. I ei, benvinguts siguin, faltaria. Quants més, millor. Vol dir que pensem, opinem i anem seriosament.

Aquesta seriositat, malauradament, sembla que hagi de ser planera. Tant planera, que ningú es mulla en res. És a dir, escrits sencills, bàsics. On molta gent, amb indiferència ideològica pot coincidir. Que si l’enemic és l’ estat espanyol i tal i qual… que mira que ens fan….. que mira que han dit…. un reguitzell d’ etc i etc i més etc…. Que, si com a catalans, per dignitat tal i qual, que si és per dignitat, que si és el que volem, que si la història, que si no sé què no sé quantos….

I ei! correcte, molt, sols faltaria! 

Ara, que hi ha articles, argumentats de collons?, si hi són. Que hi ha persones que dominen en el seu tema i fan una bona tasca (brutal, fins i tot diria) ? sí, hi són. Ara, n’estic fart de collonades de veure certes publicitats a articles de persones, que pel simple fet de ser “famusillos” sembla que els hauguem de lloar. 

Lloar què? Articles on la gent (“la pobra plebe”) que sóm, ens hi veiem reflexats? Lloar un article, que diu coses de mentalitat bàsica? 

N’estic tip, fart, fins als collons.

Em sento tractat com un imbècil, com si hauguès de lloar un escrit on m’expliquen coses com un nen petit. Com si no sapigués pensar, qui collons s’ han cregut que són?

Que es mullin! 

Estem en un moment històric ( amb indiferència del resultat ) i ara, va, i el missatge és més palner que mai, va home va! . Oi, que en cas de referèndum, votaré jo com qui fa aquests escrits #SíSí? Oi, que el seu vot val el mateix que el meu? Oi que sí? Doncs que s’ ho currin collons. Vull voler discrepar!

“Jo amb el President” “Estarem al teu costat” “Fins on calgui” Què vol dir això? No ho entenc, sincerament, fer textos i acabar-los així em sento tractat com un imbècil. 

 

Imatge

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

